Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

18.12.2017 - 1.2.2018 - Zkouškové období

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Prestižní soutěž Marketing Talents of the Year zná své vítěze

Související stránky

Ve dnech 21. a 22. května proběhl již čtvrtý ročník úspěšné studentské soutěže mladých marketérů, která umožňuje vyzkoušet si teoretické znalosti z marketingu a strategického plánování v praxi. Po náročném dvoukolovém klání se vítězi stali Petra Fialová, Kristýna Vojtěchová, Adam Branný a Zdeněk Fogl z týmu Take a smile. Projekt „Marketing Talents of the Year“ spolupořádají katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE a společnost Mondelez Czech Republic s.r.o.

Vítězný tým

Do finále soutěže postoupilo celkem sedm týmů, které v průběhu dvou dnů dostali jedinečnou příležitost prohloubit své teoretické znalosti získané při studiu a vyzkoušet si prostřednictvím unikátního simulačního softwaru Markops marketing v praxi. Tento program pro simulaci marketingové reality používají vybrané nejlepší světové ekonomické univerzity, jako jsou například MIT či Stanford v USA, a mnoho nadnárodních korporací. Studenti měli předvést, jak efektivně dokážou řešit problémy skutečného byznysu a dovést svou firmu, která působí na trhu cukrovinek, k nejvyšší hodnotě pro akcionáře. Svá rozhodnutí pak všichni soutěžící obhajovali před top manažery společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o. a zástupci Fakulty podnikohospodářské VŠE. Studentské týmy absolvovaly nejprve tři simulační kola doma. Ve dvou finálových dnech pak vybrané týmy čekaly další tři úkoly, příprava prezentace a workshopy s ostatními odděleními v prostorách společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o., kde se celá akce uskutečnila.

Skupinov+ę foto finalistu

„Projekt Marketing Talents of the Year“ má pro naše studenty velkou přidanou hodnotu a společnost Mondelez Czech Republic s.r.o. mu věnuje nadstandardní péči ve všech ohledech. Studenti mají možnost intenzivně spolupracovat se zkušenými manažery, s nimiž poznají nejenom odbornou praxi, ale získají také okamžitou zpětnou vazbu na své výkony. To jim do budoucna napomůže zvýšit svou hodnotu na trhu práce a zároveň rozvíjet své soft i hard skills,“ říká Ing. Martin Machek, Ph.D. z katedry marketingu FPH VŠE, jeden z odborných členů poroty.  „Letošní ročník soutěže přinesl extrémně vyrovnaný boj mezi finalisty. Poprvé v historii soutěže dokázaly všechny týmy v rámci simulací zvýšit hodnotu firmy pro akcionáře,“ dodává.

Mezi finalisty se především hodnotilo, jak uměl tým pracovat s programem Markops, jak spolu jednotliví členové týmu spolupracovali, flexibilně reagovali na zadání, i jak dokázali společně odprezentovat své výsledky. Studenti během projektu pracovali nejen se simulačním programem, ale v rámci workshopů se seznámili i s pracovním prostředím a praxí na nejrůznějších odděleních společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o.  

„Vítězství v této soutěži bylo pro nás opravdu překvapením, o to větší radost z něj celý náš tým má. Měli jsme možnost nejenom poznat teorii marketingu v praxi a získat komplexní pohled na trh, ale především poznat sami sebe při strategickém rozhodování a týmovém způsobu práce,“ říká člen vítězného týmu Take a smile Zdeněk Fogl. „Ačkoliv všichni již při škole pracujeme, teprve tady jsme měli možnost vidět, jak opravdový business funguje v praxi a jak důležité je umět dobře svoji práci prodat.“

Na závěr proběhlo slavnostní vyhodnocení a předání certifikátů a cen těm nejlepším. Společnost Mondelez Czech Republic s.r.o. je jedním z nejžádanějších zaměstnavatelů nejen u absolventů Fakulty podnikohospodářské VŠE. Každoročně se do trainee programů hlásí desítky mladých absolventů nebo studentů posledních ročníků vysokých škol. Dlouhodobě spolupracuje s Fakultou podnikohospodářskou VŠE a letos je již čtvrtým rokem generálním partnerem této soutěže.

O programu Markops

Markops je e-learningový software pro výuku strategického marketingu. Tento program byl vyvinut Hubertem Gatignonem a Jean-Claude Larréchém z institutu INSEAD. Distribuci tohoto softwaruzajišťuje společnost StartX. Tento program se zabývá výukou strategických marketingových koncepcí v simulovaném online světě, který je nazýván Markstrat World. Ve světě jej používá 8 z TOP 10 světových ekonomických univerzit a některé společnosti při výběrových řízeních do svých trainee programů.

O společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o.

Společnost Mondelez Czech Republic s.r.o. je součástí skupiny společností Mondelēz International, která je předním světovým výrobcem čokolády, sušenek, žvýkaček, bonbonů, kávy a rozpustných nápojů, jenž vznikl 1. října 2012 rozdělením společnosti Kraft Foods na dvě samostatné firmy. V současné době skupina společností Mondelēz International zaměstnává přibližně 110 tisíc zaměstnanců a své výrobky prodává ve 165 zemích světa. Mezi její nejznámější značky patří čokoláda Milka a Cadbury, káva Jacobs, sušenky Oreo a LU nebo žvýkačky Trident. V českém a slovenském portfoliu pak hrají významnou roli také značky BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky, TUC či Zlaté. Mondelēz International působí v České republice a na Slovensku již od roku 1992. Na obou trzích je jedničkou ve výrobě sušenek a čokoládových cukrovinek, obchodní zastoupení firmy zde prodává neuvěřitelných 550 produktů pod 24 značkami a v celkem pěti továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zde zaměstnává více než 3 tisíce lidí. V České republice začala společnost Mondelēz International fungovat pod novým názvem 29. dubna 2013.

Více na www.mondelezinternational.com, www.facebook.com/mondelezinternationalwww.mondelez.jobs.cz.

O Fakultě podnikohospodářské VŠE

Fakulta podnikohospodářská VŠE patří mezi nejvýznamnější fakulty zaměřené na oblast managementu v regionu střední a východní Evropy. Posláním fakulty je příprava budoucích manažerů, kteří budou úspěšně řídit podniky či neziskové organizace v mezinárodním prostředí. Absolventi fakulty nacházejí uplatnění v mezinárodních korporacích, v malých a středních podnicích, v kulturních a neziskových organizacích nebo zakládají vlastní firmy.